Masinile hibrid ajung in topul preferintelor soferilor

23 aprilie 2013

Masinile hibrid devin din ce in ce mai populare si dezvolta un segment de piata foarte interesant. Un studiu recent companiei de cercetare a pietei Experian, preluat de DigitalTrends.com demonstreaza gradul de interes in crestere a unei categorii de public preocupate de problemele de mediu pentru acest tip de masini.

Studiul, publicat odata cu Ziua Pamantului, cota de piata a masinilor hibrid a crescut cu 40% fata de 2011, ajungand de la 2,2%, la 3,1% in 2012. Desi studiul este orientat in principal pe piata americana, demonstreaza clar o preocupare mai mare a oamenilor pentru mediu, dar si disponibilitatea de a cheltui mai mult pentru o masina care are un impact scazut asupra naturii. Miscare ecologista este in crestere, iar noii adepti incep sa nu mai tina cont de costuri atunci cand vine vorba de contributia pe care o pot avea la protectia mediului inconjurator.

Desi cotele de piata ale masinilor hibrid sunt inca foarte mici, tendinta de crestere este una clara si da semne sa fie sustinuta in urmatorii ani.

Cercetarea construieste si profilul cumparatorului de masini hibrid. De obicei, femeile sunt mai atente lla problemele de mediu si opteaza pentru o astfel de varianta, dar si ponderea barbatilor este in crestere. Astfel 53% dintre masini sunt achizitionate de femei, in timp ce 47% dintre barbati opteaza pentru varianta hibrid. Mai mult, cumparatorul de masini hibrid este in cele mai multe cazuri tanar, cu varsta cuprinsa intre 25 si 34 de ani.

Printre cele mai populare modele sunt variantele Toyota Prius, dupa care urmeaza Chevrolet Volt, Hyundai Sonata, Lexus CT 200h, Kia Optima, Nissan Leaf si Lexus RX 450h.

 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro