Marile reţele de magazine se revoltă: În România politicul vrea să decidă ce alimente se cumpără şi de unde, iar consumatorul trebuie doar să plătească

Noua formă a legii care prevede comercializarea în proporţie de 51% de produse româneşti este în primul rând o lovitură dată consumatorului - care nu va mai putea decide ce cumpără pentru că totul va fi hotărât politic – dar şi fermierilor locali competitivi, care de asemenea riscă să fie excluşi, tot pe criterii politice, din comerţul modern, susţine Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Marile reţele de magazine se revoltă: În România politicul vrea să decidă ce alimente se cumpără şi de unde, iar consumatorul trebuie doar să plătească".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro