Marile dueluri din industria alimentară românească: „urmăritorii“ cresc mai repede decât liderul. „Locurile 2 şi 3 vin din spate dinamic, cu ambiţie. Este bine să existe concurenţă, pentru că liderii sunt provocaţi.“

13 septembrie 2020

Lupta dintre branduri, notorietatea, accesul la consumator sunt la cote maxime în industria alimentară şi a băuturilor, un sector de 55-60 mld. lei anual unde mărcile antreprenoriale au fost mereu vizate de multinaţionale pentru preluare, iar giganţii străini s-au luptat pentru fiecare felie de cotă de piaţă.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Marile dueluri din industria alimentară românească: „urmăritorii“ cresc mai repede decât liderul. „Locurile 2 şi 3 vin din spate dinamic, cu ambiţie. Este bine să existe concurenţă, pentru că liderii sunt provocaţi.“".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro