Mărcile private rotunjesc cu 200-250 mil. euro afacerile celei mai mari reţele de supermarketuri, Kaufland. Smântâna, laptele şi salamul de Sibiu sunt „made in Romania“

14 iulie 2016

Mărcile private au ajuns să reprezinte circa 13% din totalul produselor din magazinele Kaufland. Dacă ponderea se menţine la 10-13% şi în cazul vânzărilor, aceste produse contribuie cu 200-250 mil. euro şi la cifra de afaceri a companiei, potrivit calculelor ZF.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Mărcile private rotunjesc cu 200-250 mil. euro afacerile celei mai mari reţele de supermarketuri, Kaufland. Smântâna, laptele şi salamul de Sibiu sunt „made in Romania“".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro