Magazinele de tip discount au ajuns să controleze 20% din comerţul modern după ce vânzările au crescut de două ori mai repede ca piaţa. Pe formatul de discount în România activează trei jucători - Lidl, Penny şi Supeco (format al Carrefour)

18 august 2020

Reţelele de magazine cu profil discount - Lidl, Penny şi Supeco - au ajuns să controleze o cincime din vânzările din co­merţul modern după ce businessul acestor jucători a cres­cut anul trecut, în medie, de două ori mai repede ca piaţa.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Magazinele de tip discount au ajuns să controleze 20% din comerţul modern după ce vânzările au crescut de două ori mai repede ca piaţa. Pe formatul de discount în România activează trei jucători - Lidl, Penny şi Supeco (format al Carrefour)".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro