Valoarea produselor de lux expuse in cadrul celei de-a doua editii a targului Luxury Show va depasi in acest an 60 de milioane de euro, dublu fata de anul trecut, a declarat, marti, Camelia Buda, director Euroexpo, coorganizator al Luxury Show. 'Anul trecut au fost vandute produse in valoare de cinci milioane de euro la Luxury Show, iar contractele incheiate au depasit 10 milioane euro', a precizat Buda.
Principalele produse expuse spre vanzare vor fi masinile de lux, ambarcatiunile, bijuterii, piese de amenajari interioare, de design vestimentar si mobila, fiecare seara aducand noutati legate de tematica expozitiei - MotorShow, Fashion, Bijuterii.
Editia din acest an va avea si 10 premiere in domeniul colectiilor de design vestimentar si de caratina, dar si in cel al masinilor, una dintre modele expuse fiind chiar o premiera pe piata romaneasca.
Cel mai scump produs este un colier al designerului Oana Mizil, in valoare de 1,5 milioane euro, intreaga colectie de bijuterii expuse de designer fiind de 6 milioane de euro. De asemenea, va fi expus un diamant in valoare de 150.000 de euro, o masina Bentley de 500.000 de euro si un Lamborghini de valoare apropiata.
Potrivit presedintelui Romexpo, George Cojocaru, produsele sunt expuse de circa 200 de firme si branduri de prestigiu, de doua ori mai multe decat in 2006.
'Pana in prezent investitiile realizate pentru organizarea acestui targ au fost de 600.000 de euro, in amenajarea pavilionului si a scenei', a spus Cojocaru. Organizatorii mizeaza pe un numar de 10.000 de vizitatori la editia din acest, cu 4.000 mai mult decat in 2006.
Luxury Show va debuta cu o seara de gala in care organizatorii Romexpo si Euroexpo, printr-un parteneriat cu Fundatia Principesa Margareta a Romaniei, vor promova un proiectul caritabil Tinere Talente. La acest eveniment vor fi scoase la licitatie 10 obiecte si servicii valoroase si inedite puse la dispozitie de sustinatori ai acestei actiuni umanitare, iar sumele obtinute vor fi utilizate de Fundatia Principesa Margareta a Romaniei pentru ajutorarea unor tineri cu abilitati deosebite, care provin insa din medii defavorizate.
A doua seara a targului va fi seara ambarcatiunilor, cand va fi desemnat yacht-ul anului 2007 si cand vor putea fi admirate momente de iluzionism puse in scena de Johannes, dupa modelul celebrelor spectacole de la Las Vegas.
Sambata seara, Casa Luxului va prezenta colectiile lui Catin Botezatu create special pentru acest eveniment. Bijuteriile vor avea un loc aparte in Luxuy Show 2007, ultima seara a expozitiei fiind dedicata in exclusivitate.
Sectiunile de expozitie Home & Design, Hi End, Leisure & Pleasure vor avea produse premium precum covoare Versace, lenjerii de pat incrustate cu cristale Swarowski, telefoane mobile placate cu aur, spa-uri exclusiviste, stilouri cu diamante si carti Valentino sau Gucci.
Pretul unui bilet pentru vizitarea targului este de 50 lei.
Deschiderea oficiala va avea loc pe 6 decembrie, in Pavilionul Central din Complexul Expozitional Romexpo, urmand ca publicul sa poata vizita expozitia pana pe data de 9 decembrie.
Rompres
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro