Lupta dintre Samsung si Apple continua cu armele marketingului

19 septembrie 2012

Samsung a pierdut cea mai recenta lupta cu Apple, lupta care s-a dat pentru tehnologia folosita in telefoane si s-a ales cu decizia judecatorilor de a plati 1 miliard USD, dar nu se lasa in fata principalului sau competitor, pe care il invita sa continue lupta pe terenul marketingului. Prima arma folosita: reclamele in care Galaxy S 3 este comparat cu iPhone 5.

Intr-o serie de reclame demarate de Samsung la inceputul acestei saptamani, Galaxy S 3 este prezentat ca o alegere mai buna pentru orice utilizator de smartphone decat recent lansatul iPhone 5 al celor de la Apple. In cadrul reclamelor, se face o paralela intre cele doua gadget-uri scotandu-se in evidenta avantajele incontestabile prezentate de Galaxy S 3.

Reprezentantii departamentului de marketing al Samsung spun ca proiectul lor nu vrea sa insulte posesorii de iPhone sau pe fanii brandului Apple, ci vrea sa educe publicul. Reclamele care prezinta o paralela intre performantele si dotarile fiecarui telefon vor sa demonstreze inovatiile din spatele Galaxy S 3 si superioritatea produsului fata de cel recent lansat de concurenta.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro