Lunet, brand românesc de ochelari: Am crescut veniturile de 2,5 ori în ultimii 3 ani, la fel şi în primul semestru. Analizăm mai multe opţiuni de finanţare pentru dezvoltare

9 octombrie 2024

Lansat în 2019 de Ştefan şi Alexandru Gugurel, Lunet este un brand românesc de optică cu un model de business care permite gestionarea completă a procesului, de la design şi asamblare, până la vânzare şi logistică. Firma, Lunet Studio, a ajuns anul trecut la un business de peste 3,2 mil. lei, după o creştere de circa 70%. Ritmul s-a păstrat şi în primul semestru al anului. Ochelarii Lunet sunt acum disponibili în trei magazine proprii, două în Bucureşti şi unul în Cluj.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Lunet, brand românesc de ochelari: Am crescut veniturile de 2,5 ori în ultimii 3 ani, la fel şi în primul semestru. Analizăm mai multe opţiuni de finanţare pentru dezvoltare".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro