„A fost un an al schimbărilor, pe parcursul căruia ne-am adaptat la noua normalitate, dar am şi reuşit să ne menţinem trendul de creştere. Mediul online a jucat un rol extrem de important în această evoluţie, chiar şi în condiţiile restrictive impuse de pandemie. Clienţii şi-au dorit mai mult ca niciodată produse care să le ofere siguranţă şi performanţe pe termen lung, de aceea au considerat achiziţia de electrocasnice premium o adevărată investiţie de viitor“, spune Loredana Butnaru, executivul care conduce operaţiunile locale ale Miele.
Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Loredana Butnaru, Miele România: Primele zece luni au fost cu mult peste aşteptări, avem o creştere de 41%. Mediul online a jucat un rol extrem de important în această evoluţie".
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro