Reteaua de socializare LinkedIn lucreaza la dezvoltarea a doua produse care aduce angajatorii, angajatii si colegii de lucru mai aproape. Astfel, platforma se focuseaza pe imbunatatirea conexiunilor in cadrul unei companii si nu in afara acesteia. Cele doua produse vor permite mult ai usor accesul la informatii despre angajati, dar si la continutul relevant locului de munca.
Primul produs permite utilizatorilor trimiterea email-urilor colegilor, prin InMail, versiunea de email a LinkedIn, chiar daca acestia nu sunt conectati in momentul respectiv. Produsul este gandit ca fiind o baza de date online pentru informatiile de contact (email, numar de telefon etc.)ale angajatilor unei companii.
Cel de-al doilea produs se bazeaza strict pe distribuirea continutului. Va permite administratorilor companiei sa trimita informatii unui grup vizat. De exemplu, daca o companie recruteaza personal pentru un anumit post, angajatorul ar putea trimite un anunt tuturor angajatilor din departamentul respectiv, care l-ar putea distribui pe paginile lor. Astfel, compania va fi mai atractiva in randul potentialilor clienti.
LinkedIn isi doreste cresterea volumului de informatii trimise in interiorul unei companii. Reprezentantii LinkedIn au afirmat ca aceste grupuri vor putea fi accesibile prin intermediul unei aplicatii pentru telefonul mobil, printr-un produs desktop sau prin alta modalitate. LinkedIn si-a propus lansarea acestor doua produse la sfarsitul primului trimestru al acestui an.
Facebook lucreaza la un produs similar, numit Facebook at Work care se bazeaza tot pe distribuirea continutului relevant in interiorul unei companii. Facebook at Work a fost lansat miercuri, insa doar pentru un grup restrans de persoane.
Sursa: Mashable / Foto: CIO
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro