Liliana Dumitru, director Contact Center la BRD: Numărul apelurilor a crescut cu 133% faţă de 2019. Avem colegi care discută cu 80-90 de clienţi zilnic. „Echipele de securitate informatică avertizează că s-au înmulţit tentativele de fraudă, mai ales în ce priveşte încercările de substituire de identitate“

27 aprilie 2020

Solicitările clienţilor BRD au fost pe o creştere exponenţială, în contextul crizei coronavirusului şi a instituirii stării de urgenţă, iar cifrele arată o creştere a numărului de apeluri în Call Center cu 133% comparativ cu ace­eaşi perioadă a anului 2019.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Liliana Dumitru, director Contact Center la BRD: Numărul apelurilor a crescut cu 133% faţă de 2019. Avem colegi care discută cu 80-90 de clienţi zilnic. „Echipele de securitate informatică avertizează că s-au înmulţit tentativele de fraudă, mai ales în ce priveşte încercările de substituire de identitate“".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro