Lidl: Românii caută tot mai mult produse româneşti, de aceea marca proprie Cămara Noastră a ajuns una permanentă şi a crescut de la 43 la 200 de articole

15 august 2019

♦ Lidl are peste 1.800 de produse la raft, iar 80% sunt marcă privată. Majoritatea brandurilor proprii alimentare au produse dezvoltate în România ♦ Mărcile private au ajuns la finalul anului trecut în România la o cotă de piaţă de 16,5% în totalul vânzărilor FMCG după ce au câştigat un punct procentual faţă de 2017, conform datelor companiei de cercetare de piaţă GfK ♦ Ponderea variază de la 10-15% în cazul hipermarketurilor la 80% în cazul discounterilor.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Lidl: Românii caută tot mai mult produse româneşti, de aceea marca proprie Cămara Noastră a ajuns una permanentă şi a crescut de la 43 la 200 de articole".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro