In linie cu noua strategie de dezvoltare adoptata la sfarsitul anului trecut, Libra Internet Bank continua sa inoveze la nivelul serviciilor oferite. Astfel, incepand cu aceasta saptamana este functionala o noua metoda de autentificare in Internet Banking, mai simpla - autentificarea prin SMS. Noua modalitate de autentificare garanteaza accesarea simplificata a serviciului Internet Banking, fara a presupune costuri sau setari suplimentare ale computerului personal.
In plus, accesarea serviciului este de acum posibila de pe mai multe tipuri de browser- Internet Explorer, Mozilla Firefox, Safari, Opera, Google Chrome - clientul beneficiind astfel de flexibilitate sporita.
„Dezvoltarea continua a serviciului Internet Banking prin adaugarea de noi facilitati se afla in centrul eforturilor noastre strategice. Ca parte a noii pozitionari, aspiram sa oferim cele mai noi solutii si sa facem inovatia accesibila clientilor nostri, fara a face insa rabat de la securitate. Actionam consecvent in directia imbunatarii experientei bancare pentru clientii nostri, urmarind ca prin produsele si serivciile oferite sa garantam accesibilitate, flexibilitate si siguranta”, spune Emil Bituleanu, Presedinte Libra Internet Bank.
Fluxul autentificarii prin SMS reprezinta o varianta simplificata a sistemului anterior de autentificare; dupa accesarea site-ului www.librabank.ro si introducerea datelor (Username si Parola), clientul primeste un SMS continand un cod de securitate, care poate fi folosit pentru accesarea integrala a serviciului Internet Banking.
Autentificarea prin SMS este una din cele mai recente facilitati lansate de banca, alaturi de alertele prin e-mail/sms, care permit accesul clientilor in timp real la informatiile aferente operatiunilor derulate pe conturile lor, sporind astfel controlul acestora asupra finantelor proprii.
Ca urmare a concentrarii puternice pe dezvoltarea serviciilor bancare on-line, numarul de utilizatori activi ai serviciului Internet Banking a crescut in 2011 cu 15% fata de 2010. La sfarsitul lunii martie 2012 cifrele arata de asemenea o crestere de 18% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Numarul tranzactiilor derulate prin Internet Banking a cunoscut si el o crestere in 2011, cu 25% fata de anul precedent.
Libra Internet Bank si-a asumat misiunea de a fi un partener financiar de incredere pentru fiecare dintre clientii sai – specialistii profesiilor liberale, IMM si persoane fizice. Pastrand focusul pe nisa profesiilor liberale, Libra Internet Bank se adapteaza cu rapiditate contextului actual dar si ritmului si cerintelor clientilor, oferind servicii virtuale competitive, care depasesc sfera serviciilor clasice disponibile in prezent in mediul bancar.
Libra Internet Bank a fost recunoscuta si premiata de-a lungul ultimilor ani pentru solutiile inovatoare implementate pe piata bancara. Cel mai recent, banca a privit premiul e-nnovation in cadrul celei de-a noua editii a Galei Premiilor e-Finance, pentru facilitatea T+0 a serviciului LibraPay, unica pe piata din Romania.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro