Dificultăţile cu care se confruntă compania americană Motorola reprezintă o oportunitate pentru grupul LG Electronics, al cincilea producător de telefoane mobile la nivel mondial, să-şi majoreze cota de piaţă, a declarat directorul general al grupului sud-corean, Nam Yong, citat de Reuters. "Da, ne vom majora rapid cota de piaţă", a afirmat Nam, întrebat dacă performanţele slabe ale Motorola reprezintă o oportunitate de creştere pentru LG. El nu a precizat care este cota de piaţă vizată.
LG, care a deţinut anul trecut 7,2% din piaţă, a anunţat în luna ianuarie că are ca obiectiv pentru acest an vânzarea a 100 de milioane de telefoane mobile şi o cotă de piaţă de 8,3%.
Obiectivele companiei sunt susţinute de estimările privind evoluţia terminalelor performante, precum Viewty, şi extinderea pe pieţele emergente.
Motorola, al treilea mare producător de telefoane mobile din lume, a pierdut din cota de piaţă în favoarea Nokia şi Samsung Electronics, pentru că nu a reuşit să producă un telefon mai performant, care să înlocuiască cel mai bine vândut model al său, Razr, lansat în 2004.
Compania a anunţat, în luna ianuarie, un plan prin care ar putea să separe divizia de telefoane mobile, care înregistrează pierderi, de restul companiei.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro