LG Elecctronics intentioneaza sa genereze o crestere cu 52% a vanzarilor de smartphone-uri. Tinta propusa este valabila pe acest an si vine ca parte a unei reorientari a companiei catre piata de smartphone-uri high-end. Aceasta trecere este finalizata dupa ani in care compania a stat intr-un con de umbra si a pregatit noua strategie.
Intr-o declaratie oficiala, conducerea LG spune ca intentioneaza sa vanda cel putin 40 de milioane de unitati de smartphone-uri in 2013.
In 2012, compania coreeana a livrat 26,3, milioane de telefoane mobile, mai putine decat HTC sau RIM care au depasit 32 de milioane de unitati livrate.
LG va incerca sa se impuna atat pe pietele dezvoltate cat si pe cele emergente cu produse adaptate conditiilor specifice din aceste piete.
In 2009, LG era al treilea producator mondial de smartphone-uri, dar nu a reusit sa tina pasul cu dezvoltarea rapida din acest sector, fapt care a determinat scaderea semnificativa a companiei.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro