LEMON…o franciza buna, cu gust!

16 octombrie 2007

LEMON debuteaza pe piata romaneasca incepand cu anul 2004, cu un prim magazin deschis in P-ta Victoriei, din dorinta de a introduce un nou concept pe piata romaneasca, care combina calitatea cu design-ul modern si original.  La inceputul anului 2005 se deschide un nou magazin in Home & Design Mall, iar la finele anului 2006, compania se extinde cu inca  1 showroom si 2 depozite.
 
Show-room-urile LEMON se adreseaza clientilor atrasi de lumea design-ului interior. De la mobilier si pana la elementele de decor interior, LEMON se traduce prin gust si calitate, oferind o gama variata de produse pentru a satisface cele mai exigente profiluri de clienti. Pentu a raspunde cu promptitudine diferitelor profiluri de clienti, LEMON a consolidat legaturi cu o retea de designeri de interior talentati care concep majoritatea produselor regasite in magazinele LEMON.

Furnizorii produselor LEMON sunt parteneri de incredere ai echipei Lemon Interior Design localizati in diferite state precum: Italia, Spania, Germania, Anglia, Danemarca, Franta, Olanda, Filipine, India si Vietnam.

In 2006 cifra de afaceri a Lemon a fost de 350.000 de euro. Francizorul estimeaza pentru anul acesta o crestere de 100%, lucru care se explica prin cresterea numarului de magazine proprii, dar si prin sistemul de franciza.
      
Lemon Interior Design trece la un nou stadiu de dezvoltare - extinderea la nivel nivel national prin sistemul de franciza – urmare a dezvoltarii organice a celui de-al treilea magazin in Galeriile Comerciale Carrefour Feeria.

Franciza LEMON se afla in prezent in plina expansiune teritoriala, urmarind identificarea de parteneri francizati in toate marile orase ale tarii care sa aduca aproape de consumatorii regionali calitatea si diversitatea elementelor de design interior.

Suprafata recomandata pentru o unitate Lemon este de aprox. 60- 80 mp.

Din punct de vedere financiar, investitia totala initiala pentru deschiderea unei unitati Lemon este de aprox. 50.000 Euro, din care taxa de intrare in reteaua de franciza reprezentand 5.000 Euro, la care se adauga alte costuri de    start-up relevante: costuri amenajare spatiu (15-20.000 Euro) si stoc initial de marfa (30.000 Euro).

Detalii despre concept pot fi obtinute gratuit de la CHR Consulting, persoana de contact Raluca Stanciu, adresa de e-mail [email protected] .

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro