Producatorul danez de jucarii, Lego se adapteaza copiilor din era digitala propunand jucarii relevante pentru obiceiurile si cerintele acestora. In acest sens, Lego a dezvoltat o serie de modele prin care vrea sa-si creasca vanzarile in timpul sarbatorilor de iarna. Cu circuite electrice si controlate prin aplicatii instalate pe smartphone-uri sau pe tablete, noile jucarii ar trebui sa fie placul copiilor de astazi pentru care gadget-urile au devenit cel mai bun prieten de joaca.
Adaptarea la era digitala a ajutat Lego sa creasca intr-un ritm mai rapid decat ceilalti concurenti ca Mattel sau Hasbro. Conform BusinessWeek.com, compania daneza se lauda cu o serei de realizari venite in urma adaptarii la era internetului. Primul succes este mentinerea unui nivel ridicat al traficului pe site-ul propriu, in jur de 20 de milioane de vizitatori pe luna, iar jocurile video dezvoltate sub licenta au depasit 100 de milioane de exemplare vandute.
Compania este condusa inca de catre familia tamplarului Ole Kirk Kristiansen, care a fondat-o in 1932, Lego a progresat enorm de la masinile de pompieri din lemn. Prin diversificarea permanenta a gamei de produse, Lego a inceput sa se adreseze si fetelor printr-o serie de seturi adaptate nevoilor acestora.
Mai mult, Lego a mers mai departe, a construit seturi mai complexe care sa fie atragatoare si pentru adulti, iar noua linie adaptata erei digitale poate fi un subiect de cearta intre tata si fiu.
Unii contesta noua linie de jucarii digitale de la Lego. Specialistii spun ca robotii au un look prea agresiv si identifica un trend catre violenta initiat in ultimii ani de companie prin dezvoltarea unor jucarii cu un look „neprietenos”.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro