Producatorul danez de jucarii Lego incepe sa exploreze potentialul pietei din China. Pentru inceput, Lego va construi o fabrica in tara care, odata cu recesiunea economica severa din Europa si Statele Unite a devenit principalul loc de refugiu pentru marile companii ale planetei care nu mai rezista la situatia de pe pietele lor traditionale. Lego nu face exceptie de la aceste tendinte.
Prin noua facilitate de productie, compania Daneza vrea sa exploateze potentialul unei forte de munca ieftine, dar si al unei piete in plina crestere pentru toate nisele, chiar si pentru cea a jucariilor.
Asia este o piata putin explorata de Lego, dar dupa evolutia din ultimii ani, responsabilii companiei nu pot neglija oportunitatile de dezvoltare pe care le prezinta. Vanzarile brandului suedez au crescut cu peste 50% pe an in ultima perioada, pe masura ce sutele de milioane de copii asiatici incep sa aiba acces si sa-si doreasca altfel de jucarii, cum ar fi cele propuse de Lego.
CEO-ul companiei, Jørgen Vig Knudstorp, a spus ca a Asia are potential pentru a stimula ratele de crestere ale Lego in conditiile in care performantele scad constant pe pietele traditionale.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro