La Romtelecom, fiecare are de castigat!

29 noiembrie 2007

Rezultatele financiare pentru primele trei trimestre ale anului 2007 confirmă succesul programului “Clientul pe locul 1”, iniţiat cu numai câteva luni în urmă de compania Romtelecom. Baza de clienţi este stabilizată la peste 3 milioane pentru serviciile de voce, pe baza reducerii numărului de clienţi care renunţă la servicii şi a creşterii numărului de noi clienţi. Acesta este rezultatul noilor oferte comerciale lansate începând cu luna mai 2007, care oferă pentru majoritatea abonamentelor de voce din portofoliul Romtelecom minute nelimitate în reţeaua companiei, în alte reţele fixe, dar şi reduceri de tarife la convorbirile internaţionale şi pe mobil.

Portofoliul de servicii de Internet de bandă largă înregistrează, de asemenea, o mare creştere, cu rate de peste 170% în trimestrul trei 2007 faţă de aceeaşi perioadă a anului 2006. Această tendinţă este în concordanţă cu obiectivul companiei de a mări cota de piaţă pe alte segmente de comunicaţii decât cel al telefoniei fixe. Pentru Internetul de bandă largă bazat pe ADSL se observă că am început anul 2007 cu aproximativ 100 000 clienţi, ajungând acum la peste 300 000 clienţi. Este o multiplicare de trei ori a numărului de clienţi în mai puţin de un an, demonstrând că în acest moment serviciile Romtelecom sunt preferate de noii utilizatori români de broadband, dar şi că Romtelecom înregistrează cea mai mare rată de creştere pe piaţa locală de Internet de bandă largă. Suntem deci pe drumul cel bun cu strategia noastră pentru acest sector, care poate fi sumarizată ca “broadband pentru fiecare casă şi fiecare birou”.

În ceea ce priveşte serviciile de date aş vrea doar să menţionez cazul de succes reprezentat de serviciile de tip VPN: veniturile, ca şi numărul de POP (puncte de prezenţă) s-au dublat faţă de începutul anului şi putem spune că ne-am depăşit deja obiectivele din planul de afaceri.

Dolce, televiziunea digitală, a avut totodată o contribuţie importantă la rezultatele înregistrate la finalul celui de-al treilea trimestru al anului 2007, cu aproape 300 000 de clienţi. Este o dovadă că acest serviciu răspunde bine cerinţelor clienţilor, oferind totodată un raport calitate/preţ foarte avantajos.

Obiectivul nostru pentru investiţiile din perioada imediat următoare este legat de creşterea capacităţii companiei de a furniza cele mai sigure şi mai bune servicii de Internet de bandă largă, ca şi de continuarea ofertelor cu valoare adăugată pentru serviciile de voce, cu scopul de a stabiliza baza de clienţi şi chiar de a o creşte.  

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro