Trotter Restaurat, companie deţinută de omul de afaceri Cătălin Mahu, lansează franciza pentru restaurantele La Mama, care va fi acordată numai pentru amplasamente din afara Bucureştiului, şi îşi propune ca în următorii 5 ani să ajungă la o reţea de 50 de francizaţi. Francizatul urmeaza să plătească 35.000 euro, taxa de franciză, plus TVA, ce acoperă know how-ul de care beneficiază francizatul şi folosirea brandului 'La Mama' în comunicare. Taxa de redevenţă va varia între 5 şi 8 la sută, în funcţie de locaţie, de zona unde va fi deschis restaurantul şi de perioada în care se află afacerea.
"Ne dorim să ne sprijinim francizaţii şi, de aceea, vom aplica taxe mai mici în perioada de lansare a noului restaurant pentru ca acestuia să îi fie mai uşor să suporte costurile. Când restaurantul va ajunge la maturitate vom aplica taxa maximă, care este de opt la sută. Taxa de redevenţă este o taxă în contul căreia francizatul va beneficia de tot suportul companiei mame pentru buna sa activitate", a spus Cătălin Mahu, proprietar Trotter Restaurant.
Taxa de marketing nu se va percepe în faza de lansare a restaurantului francizat. În momentul în care reţeaua de francizaţi va avea o acoperire naţională şi vor trebui realizate şi implementate proiecte naţionale de promovare sau comunicare, atunci vom aplica şi taxa de marketing.
Francizaţii 'La Mama' vor folosi numai furnizorii Trotter Restaurant şi vor beneficia de contractele negociate de aceasta. Ei vor lista acelaşi meniu ca în toate restaurantele 'La Mama' existente, acesta putând suferi modificări numai cu acordul companiei Trotter Restaurant.
"Estimarea noastră este ca un francizat 'La Mama', după demararea activităţii, îşi poate recupera investiţia în 2,5-3 ani din profit", apreciază Cătălin Mahu.
Primele oraşe vizate sunt Braşov, Cluj, Sibiu, Timişoara, Iaşi, Constanţa, Bacău. Compania Trotter Restaurant îşi propune ca în următorii cinci ani să aibă o reţea de 50 de francizaţi.
'La Mama' este o reţea independentă de restaurante, un brand românesc, lansat în 1999, numărând la ora actuala şapte restaurante. Cifra de afaceri în 2007 a fost de aproximativ opt milioane euro, în acest an estimându-se o creştere de 50 la sută. În 2005, 'La Mama' a devenit prima reţea independentă de restaurante din România, care a implementat şi certificat standardele de calitate ISO 22000 şi HACCP, în conformitate cu standardele europene, iar în 2006 a obţinut şi certificarea ISO 22000.
Trotter Restaurant deţine pe lângă reţeaua La Mama, cu şapte restaurante, şi trei cafenele Cafepedia. La Mama va cheltui, in acest an, circa un milion de euro ca sa deschida cel mai mare restaurant al lantului in centrul istoric al Bucurestiului, in 2009.
Firma îşi propune pentru acest an o cifră de afaceri de 12 milioane de euro, în crestere cu 4 milioane de euro, fata de 2007. Reţeaua de restaurante La Mama a fost înfiinţată în 1999, 27 februarie. În 2007, La Mama a avut în jur de 4.000 de clienţi zilnic, potrivit datelor companiei.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro