L Oreal se orienteaza catre tineri

26 noiembrie 2012

Producatorul francez de cosmetice L'Oreal cumpara brandul de produse pentru machiaj Urban Decay, pentru a reusi sa se adreseze mai eficient unui public tanar. Prin noua achizitie, francezii vor sa se pozitioneze ca un brand care se adreseaza tinerelor moderne care cauta sa se diferentieze prin look-ul pe care il adopta.

Compania frantuzeasca nu a anuntat valoarea achizitiei, dar cu siguranta costurile au fost considerabile. Urban Decay este o firma specializata in produse pentru machiaj, fondata de expertul in make-up Wende Zomnir in 1996, iar in 2012 a inregistrat vanari de 130 de milioane USD.

Expertii estimeaza valoarea tranzactiei la 250 – 300 de milioane USD si spun ca Urban Decay este exact ceea ce lipsea L'Oreal pentru a se adresa unui public tanar care acorda o atentie deosebita produselor cosmetice pe care le foloseste.
 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro