Kurtmann, outlet-ul online cu produse ale renumitelor marci spaniole Zara, Bershka, Stradivarius si Pull and Bear, a fost pentru a doua oara unul dintre sponsorii conferintelor Woman2Woman.ro
De data aceasta, celebrul magazin online a ajuns chiar pe scena conferintei, prin intermediul colegei noastre Roxana, care a purtat o rochita oferita de Kurtmann.ro.
De altfel, rochita Roxanei a putut fi admirata pe tot parcursul evenimentului, dar mai ales odata cu prezenta ei pe scena, in momentul extragerii castigatorilor la tombola organizata la finalul conferintei "Sanatate, frumusete, feminitate".
Despre Kurtmann.ro
Incepand cu 2011, anul in care brandul capata numele actual, Kurtmann.ro, incepe sa isi castige un loc fruntas in piata online romaneasca, prin oferte variate si lichidari de stocuri extrem de atractive.
Kurtmann si-a obisnuit clientii cu reduceri ale intergii game de produse, cu procente chiar si de 60% in perioadele de lichidari.
Cum a ajuns Kurtmann un brand atat de cunoscut?
"Cautam sa ne adaptam constant oferta si serviciile in functie de exigentele clientelei noastre, facand din dumneavoastra punctul gravitational al dezvoltarii ofertelor noastre. Consideram ca pe langa preturile atractive pe care le practitam, trebuie sa oferim servicii impecabile, pentru ca atunci cand purtati produsele noastre, multumirea sa fie deplina. "
» Preluat de pe LivePr.ro - Kurtmann reprezentat la conferinta Sanatate frumusete feminitate de
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro