KLM Royal Dutch Airlines a lansat SkyPriority, o serie de servicii prioritare in aeroport, usor identificabile, pentru pasagerii SkyTeam de la clasele First, Business cat si membrii SkyTeam Elite Plus.
Cu SkyPriority, serviciile prioritare SkyTeam devin usor de recunoscut de catre pasagerii care zboara cu o companie membra SkyTeam. În urmatoarele luni, SkyPriority va fi lansat in peste 235 de aeroporturi unde KLM si AIR FRANCE opereaza zboruri. Din 2013, SkyPriority va fi disponibil in peste 1.000 de destinatii SkyTeam.
“Cu SkyPriority, putem oferi clientilor nostri cei mai fideli o experienta de calatorie imbunatatita”, a declarat Erik Varwijk, Managing Director KLM. “Calatoria include tot circuitul de la check-in si pana la livrarea bagajelor la destinatie, iar prin acest serviciu facem ca ea sa devina mai rapida si mai usoara. Putem, astfel,sa le oferim clientilor nostri SkyTeam un produs si mai bun, mai uniform.”
Calatorii pot identifica semnul SkyPriority pe taloanele de imbarcare si sa stie imediat ca pot beneficia de acest serviciu special. De la ghiseul de check-in pana la imbarcare, pasagerii pot urmari semnul SkyPriority, astfel incat sa se poata inregistra, preda bagajele si imbarca mai repede si mai usor.
Mai mult de atat, SkyPriority ajuta personalul din aeroport in identificarea si asistarea pasagerilor.
SkyTeam este prima alianta care ofera astfel de servicii uniforme, peste tot in lume si in care toate companiile membre sunt implicate. Toate companiile ce fac parte din SkyTeam au luat masuri pentru implementarea acestui produs, cu un calendar bine stabilit si date de lansare.
Dintre primele aeroporturi care introduc SkyPriority amintim Paris Charles de Gaulle (azi), Atlanta, Guangzhou, Nairobi, Shanghai si Taipei.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro