KBC vrea 3% cota de piata pe segmentul creditelor de consum

6 iunie 2008

Grupul belgian KBC are în vedere, pentru România, atingerea unei cote de piata de 3%, până în 2011, pe segmentul de credite de consum, activitate începută din acest an, şi menţinerea pe primul loc în topul companiilor de brokeraj, potrivit datelor institu?iei financiare internaţionale. Dezvoltarea acestei activităţi va fi realizată prin canale nebancare, potrivit unei prezentări a KBC susţinută cu ocazia zilei investitorilor.
           
În acelaşi timp, grupul vizează o cotă de piaţă de 12,9% pentru activităţile de brokeraj, faţă de 11,9% în 2007.
           
KBC intenţionează ca în România să se concentreze asupra operaţiunilor începute deja, şi anume consumer finance, leasing şi brokeraj.
          
Grupul KBC este prezent în România în sectorul leasingului (Romstal Leasing), pe piaţa de capital (KBC Securities, fostă Swiss Capital), a brokerajului de asigurări (INK Insurance Broker) şi consumer finance (KBC Consumer Finance).

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro