Kaufland vinde mărci private de 1,6 mld. lei, brandurile proprii precum K-Classic sau bevola contribuind cu 15% la businessul nemţilor. Cea mai puternică marcă privată a grupului german este K-Classic, cu o sortimentaţie de 2.000 de articole

13 august 2019

Grupul german Kaufland, liderul comerţului local, vinde anual mărci private în valoare de 1,6 mld. lei, brandurile proprii precum K-Classic sau bevola contribuind cu 15% la businessul nemţilor, potrivit calculelor făcute de ZF pe baza datelor publice şi a celor comunicate de companie.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Kaufland vinde mărci private de 1,6 mld. lei, brandurile proprii precum K-Classic sau bevola contribuind cu 15% la businessul nemţilor. Cea mai puternică marcă privată a grupului german este K-Classic, cu o sortimentaţie de 2.000 de articole".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro