Julien Ducarroz, Chief Commercial Officer Orange Romania, a fost inclus de catre publicatia britanica Global Telecom Business in topul „40 under 40” - cei mai de succes 40 de tineri manageri ai industriei mondiale de telecomunicatii.
Julien Ducarroz este unul dintre cei mai promitatori manageri din cadrul Grupului France Telecom – Orange, cu un rol important in dezvoltarea pietelor emergente din Europa de Est. Julien a fost inclus in top datorita contributiei semnificative la succesul comercial al Orange Romania si impactului pozitiv avut asupra dezvoltarii filialelor Grupului din regiune.
In Romania, prin proiectele dezvoltate si implementate cu ajutorul sau, Julien Ducarroz a contribuit la consolidarea pozitiei de lider si a cotei de piata a companiei, in ciuda competitiei acerbe dintre operatorii de telecom din tara.
Printre proiectele pe care le-a dezvoltat se numara: transformarea portofoliului de abonamente prin introducerea conceptului de segmentare a pietei bazata pe tipologii diferite de comunicare, extinderea portofoliului de smartphone-uri cu modele noi si variate in functie de cerintele utilizatorilor, consolidarea imaginii de brand prin coordonarea campaniilor de comunicare.
Conform Global Telecom Business, Julien Ducarroz „detine o bogata experienta profesionala dobandita in cinci filiale ale Grupului pe piete cu profil diferit, fie deja dezvoltate, fie emergente, si poate fi considerat responsabil de cumularea unei cifre de afaceri de aproximativ 1 miliard de euro
. Julien Ducarroz este unul dintre liderii de top din France Telecom - Orange, iar succesul sau este recunoscut pe segmente precum: date mobile, voce, experienta clientilor.”
Julien Ducarroz s-a alaturat grupului France Telecom in 2001 ca International Operations Manager
. In 2004 a obtinut pozitia de Value Based Marketing Manager, fiind responsabil de implementarea managementului performantei in sase tari ale grupului.
La inceputul anului 2007, Julien Ducarroz a fost numit in pozitia de Head of Strategic Marketing si apoi Head of Mobile Marketing la Orange Olanda. Înainte de numirea sa in functia de Chief Commercial Officer Business to Consumer in cadrul Orange Romania (in 2009), a ocupat pozitia de Strategy Director.
Global Telecom Business este o publicatie de specialitate cu renume, dedicata profesionistilor din domeniu telecomunicatiilor. Anual, revista britanica alcatuieste topul celor mai buni tineri manageri pana in 40 de ani din industrie. Topul viitorilor lideri
este realizat pe baza inscrierilor facute de catre cititorii revistei si manageri de renume din domeniu, cu varste de peste 40 de ani.
Orange este lider de piata in Romania cu 10,3 milioane de clienti si venituri de 222 milioane de euro in primul trimestru al anului 2011. Orange este parte a grupului Orange-France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 215,9 de milioane de clienti pe cinci continente. Orange ofera o gama extinsa de solutii de comunicatii clientilor sai, atat utilizatori individuali, cat si companii, de la servicii de baza pana la servicii integrate de voce si date fixe si mobile.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro