Jolidon acapareaza piata italiana de lenjerie!

4 iunie 2008

Gabriel Carlig, creatorul Jolidon, unul dintre putinele branduri din industria usoara care au reusit sa iasa in strainatate, a cumparat compania Lilly Italia care activeaza tot in domeniul producerii de lenjerie intima, aceasta fiind a doua preluare de pe piata italiana. "Achizitionarea companiei Lilly Italia inseamna consolidarea grupului Jolidon pe piata europeana, aceasta preluare fiind importanta mai ales pentru vanzarile en-gros ale companiei, atat in Italia, cat si la nivelul UE", a declarat Carlig pentru ZF.

Producătorul clujean de lenjerie intimă, Jolidon, mizează anul acesta pe afaceri de circa 80 milioane de euro, cu peste 30% mai mult faţă de 2007, când a înregistrat o cifră de afaceri de 60 milioane de euro.

La inceputul aunului trecut, producatorul clujean de lenjerie intima a cumparat 65 de magazine din reteaua Infiore, din care 35 au fost rebranduite Jolidon. Cele doua marci noi - Infiore si Chiaro di Luna - au intrat in portofoliul Jolidon prin achizitionarea companiei italiene Infiore, a retelei de magazine Infiore din Italia si a pachetului majoritar al companiei italiene Emmeci SpA.

Expansiunea internationala a Jolidon a inceput prin infiintarea in 2000, la Budapesta, a Jolidon Hungary KFT si continuand cu Jolidon Italia SRL, deschisa in 2001, la Milano, iar din 2003 cu Jolidon France SARL, infiintata la Paris. Jolidon a deschis in 2005 in Franta al doilea sediu la Lyon.

Valoarea tranzactiilor nu este cunoscuta!

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro