Jinfo Tours si Paralela 45 se extind in franciza

29 martie 2007

Agentia de turism J'info Tours discuta cu mai multe companii din domeniu acordarea de francize, in timp ce agentia Paralela 45 va semna in perioada urmatoare a patra franciza cu un turoperator din Baia Mare, dupa ce a incheiat recent parteneriate cu alte trei firme din Galati, Pitesti si Focsani.  "Pana in prezent exista circa 50 de agentii de turism din tara, dar si din Bucuresti, care ne-au solicitat sa le acordam o franciza. Pentru ele este convenabil sa opereze sub un brand cunoscut", spune Carmen Pavel, director general executiv J'info Tours. Ea adauga ca taxa anuala de franciza este de circa 500 de euro, iar pentru a semna un astfel de contract, agentia va trebui sa vanda produsele turistice ale J'info.

           

In cazul agentiei Paralela 45, taxa de franciza este de 300 de euro pe luna, iar companiile care primesc franciza se obliga sa promoveze pachetele de vacanta ale agentiei.
           

"Noua ne convine sa acordam aceste francize, chiar daca din taxe nu obtinem venituri importante. Mai important este ca reusim sa extindem numarul de unitati in care ne vindem produsele si ca numele agentiei apare in cat mai multe orase", considera Alin Burcea, presedintele Paralela 45.
       

Franciza este o modalitate de desfasurare a unei afaceri prin care detinatorul unui brand - francizorul - incredinteaza contra cost dreptul de folosinta al acestuia si un pachet de norme care privesc utilizarea unui anumit francizat.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro