Iustin Paraschiv investeşte 250 mil. euro într-un model de business integrat, creat în jurul brandului LaProvincia. „Viziunea noastră este să scurtăm lanţul alimentar şi să creăm valoare adăugată în agricultură, în România.“

Iustin Paraschiv, fondatorul brandului Carmistin, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa cărnii, are în curs de derulare investiţii de 250 de milioane de euro.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Iustin Paraschiv investeşte 250 mil. euro într-un model de business integrat, creat în jurul brandului LaProvincia. „Viziunea noastră este să scurtăm lanţul alimentar şi să creăm valoare adăugată în agricultură, în România.“".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro