Iuliu Bartha, NEPI Rockcastle: În 2019 am avut o creştere foarte mare pe partea de food, de peste 20%, dar au fost creşteri semnificative şi în fashion, entertemaint, cosmetice şi bijuterii

7 octombrie 2019

NEPI Rockcastle, cel mai mare proprietar de malluri din România, a avut o creştere a cererii pentru produsele din zona food, de peste 20% în anul 2019, dar creşteri semnificative a înregistrat şi pe segmentele de fashion, entertemaint, cosmetice şi bijuterii, potrivit lui Iuliu Bartha, Asset Manager la NEPI Rockcastle.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Iuliu Bartha, NEPI Rockcastle: În 2019 am avut o creştere foarte mare pe partea de food, de peste 20%, dar au fost creşteri semnificative şi în fashion, entertemaint, cosmetice şi bijuterii".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro