Investitii tot mai mari in publicitatea facuta pe Google si Facebook

7 noiembrie 2011

Companiile aloca tot mai multi bani pentru publicitatea facuta pe Google sau Facebook cu scopul de a-si creste vanzarile. De exemplu, bugetele alocate pentru publicitatea pe Google au crescut in ultima perioada chiar si cu 300% fata de anul trecut.

 

Alin Chiriac, managing partner al agentiei de digital Strategad, a precizat: "Dupa o campanie pilot in toamna anului 2010, majoritatea clientilor au bugetat separat campanii Google pentru 2011. Fata de 2010, cresterea medie a fost de aproximativ 60% la o cifra de aproximativ 250.000 euro in primul semestru al anului 2011", potrivit Dailybusiness.

 

Astfel, se estimeaza investitii anuale in Google Adwords cuprinse intre 8 si 10 milioane de dolari. Atat Facebook cat si Google au inregistrat o crestere anuala de peste 50%, numarul utilizatorilor fiind tot mai mare in Romania.

In opinia lui Chiriac, Google este instrumentul care raspunde unei cereri in timp ce Facebook iti ofera posibilitatea sa vorbesti cu fostul, actualul sau potentialul client.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro