Investiţii neplanificate în vremuri de pandemie. Retailerii alimentari au investit 10-30 milioane de euro în dezinfectant, panouri de protecţie la casele de marcat, măşti şi mănuşi

3 aprilie 2020

Lanţurile din comerţul cu dominantă alimentară, în special reţelele străine, dar nu numai, au investit în această perioadă câteva zeci de milioane de euro în dezinfectant, panouri de protecţie la casele de marcat, măşti şi mănuşi pentru salariaţi sau în marcaje pe podea pentru astfel încât clienţii să poată păstra distanţa potrivită unul faţă de altul.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Investiţii neplanificate în vremuri de pandemie. Retailerii alimentari au investit 10-30 milioane de euro în dezinfectant, panouri de protecţie la casele de marcat, măşti şi mănuşi".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro