Invata de la 3 specialisti cum sa-ti evaluezi ...

30 august 2010

Insa pentru a reusi in campania de Marketing Direct este necesar sa depasesti formulele invechite si sa adopti un nou mod de gandire. In loc sa te intrebi cat de mare este lista de contacte pe care intentionezi sa o utilizezi, ar trebui sa te intrebi de fapt cine este clientul tau si care este relatia acestuia cu produsul/serviciul pe care vrei sa-l promovezi. De cele mai multe ori marketerii nu ajung sa-si vada niciodata fata in fata clientii. Cercetarea si nu testarea, cum ar putea crede unii dintre noi, este cea care confera “o fata” clientului.
Trei speakeri vor dezbate tema cercetarii si evaluarii in Marketing Direct la cea de-a doua editie a Conferintei Internationale ”Marketing in Direct”, desfasurata in data de 8 Septembrie 2010, la Clubul Diplomatic Bucuresti (www.marketingindirect.ro).
Colin Egan este Seful catedrei de Marketing Coca-Cola a Scolii de Management din Slovenia IEDC-Bled (www.iedc.si) si academician colaborator al Scolii de Afaceri Warwick (WBS), UK. Dincolo de cercetare, si-a concentrat cariera pe formarea “post-experience” (dupa experinÅ£a concreta) si pe consultanta strategica in institutii academice si corporatii mari. Acest lucru implica si activitatea la catedra in cadrul programelor MBA si de dezvoltare manageriala, facilitarea in cadrul workshop-urilor, coordonarea proiectelor de cercetare si supervizarea proiectelor individuale. A fost invitat ca speaker la multe evenimente corporate sau evenimente deschise si a livrat formari manageriale in multe locuri din lume, pe tematici diversificate cum ar fi: marketingul strategic, customer focus, puterea pietei si brand management avansat. A primit premiul WBS pentru “Activitate Didactica ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - Invata de la 3 specialisti cum sa-ti evaluezi ...

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro