Interviu Liudmila Climoc, CEO al Orange România: 2020 a fost ca o călătorie într-un roller-coaster. Cea mai importantă decizie a fost cea a grupului de a cumpăra fostul Romtelecom, de a aduce capital suplimentar în România

1 martie 2021

Anul 2020, în care calculele întregului mediu de business au fost date peste cap de izbucnirea pandemiei de COVID-19, a fost unul plin de pro­vocări şi pentru Orange - liderul pieţei locale de telecom, însă una peste alta compania a reuşit să se adapteze şi să-şi atingă obiectivele.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Interviu Liudmila Climoc, CEO al Orange România: 2020 a fost ca o călătorie într-un roller-coaster. Cea mai importantă decizie a fost cea a grupului de a cumpăra fostul Romtelecom, de a aduce capital suplimentar în România".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro