Nu este vorba de cunoscuta retea sociala care isi construieste divizia sa specializata de medicina, ci de un concept bazat pe ideea distributiei de materiale vizuale. Conceptul poate contribui la o interactiune mai buna intre medici si pacienti, in primul rand in beneficiul pacientilor care au posibilitatea sa-si dea seama din imagini de ce afectiune sufera.
Practic, aceasta retea sociala medicala va functiona in felul urmator: medicii de diferite specializari vor pune imagini cu o serie de afectiuni pe care le trateaza zilnic, bineinteles cu o descriere cuprinzatoare. Fiecare poza ar genera discutii, iar oamenii ar putea sa-si construiasca o educatie medicala mult mai solida, mai ales ca resursele pe care le consulta vin din partea unor specialisti.
O astfel de retea sociala a fost construita de un startup american specializat in solutii tehnologice pentru domeniul sanatatii, Movable Science. Din punctul de vedere al structurii, platforma este asemanatoare cu Instagram, doar ca are unele functionalitati specifice, astfel incat specialistii sa poata sa-si creeze propriul flux de imagini provenite din cazurile cu care se confrunta. Imaginile incarcate pot fi editate inainte de a fi distribuite si au o serie de cuvinte cheie, astfel incat sa poata fi gasite cu usurinta de catre cei interesati.
Reteaua poate intermedia mai eficient educatia viitorilor medici. Acestia vor putea sa interactioneze cu profesorii, profesori care, la randul lor vor avea ocazia sa-si expuna parerile intr-un mediu.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro