Aplicatia detinuta de Facebook spune ca va pune mai mult accent pe publicitate si va oferi instrumente precise pentru targetarea utilizatorilor.
Vestea cea mare este ca Instagram va oferi companiilor posibilitatea de a trece direct la actiune, cum ar fi cumpararea unui produs printr-o singura atingere a butonului "buy" sau sa descarce o aplicatie direct din anunt. Aceasta optiune lipsea cu desavarsire in urma cu 18 luni, atunci cand Instagram a lansat pentru prima data posibilitatea de a adauga un anunt.
Instagram a lucrat si la optiunile de targetare. Utilizatorii pot acum sa ajunga la clienti in functie de interesele acestora sau de zona din care provin, la fel ca in cazul celorlalte mari retele de socializare.
Instagram nu a facut publice veniturile, insa Facebook a obtinut 7,42 de miliarde de dolari din publicitatea provenita de pe telefoanele mobile. Acest numar include si aplicatia Instagram. Suma reprezinta 17.4% din numarul total de venituri inregistrat din publicitate de pe telefonul mobil, la nivel global.
Sursa: Bloomberg / Foto: CMO
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro