Informaţia a devenit noul petrol în era digitală. „S-ar putea să nu te îmbogăţeşti folosind toate informaţiile disponibile, dar cu siguranţă vei deveni sărac dacă nu o faci“

Categorie: Pe scurt, Revista Presei

Scandalul colectării de date personale Cambridge Analytica-Facebook, care a costat la un moment dat platforma de socializare peste 100 de miliarde de dolari din capitalizarea sa, megaafacerea de 44 de miliarde de dolari prin care colosul S&P Global preia compania de informaţii şi analize de piaţă IHS Markit – acestea sunt semne că datele au devenit noul petrol în era digitalizării şi a serviciilor, ofertelor şi publicităţii trimise cât mai precis la ţintă.

Acest articol publicat in categoria “Revista Presei” poate fi citit integral in “Ziarul Financiar“.
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul – “Informaţia a devenit noul petrol în era digitală. „S-ar putea să nu te îmbogăţeşti folosind toate informaţiile disponibile, dar cu siguranţă vei deveni sărac dacă nu o faci““.

Etichete:

Alte articole