Industriile FCMG si Farma interesate de Marketing 3.0

Mai sunt numai trei zile de inscrieri la trainingul certificat Marketing 3.0, sustinut de Prof. Philip Kotler pe 1 Iunie, la Ateneul Român si organizat in parteneriat de catre V+O Communication, Confident Public Relations si Choice Management & Consulting.

Peste un sfert dintre participantii inscrisi la Marketing 3.0 reprezinta mari corporatii, cu peste 500 de angajati, in timp ce companiile medii, cu 100 – 500 de angajati, vor avea cea mai mare reprezentare la Ateneul Român. De asemenea, aproape o treime dintre cei care il vor vedea si asculta live pe parintele marketingului pe 1 iunie, vin din partea unor firme cu pâna la 100 de angajatidupa cum reiese din graficul urmator:

Printre subiectele ce vor atinse de profesorul Philip Kotler la Marketing 3.0 se regasesc: gestionarea celor mai importante provocari si oportunitati in afaceri, cautarea si exploatarea la maxim de noi idei si metode pentru strategiile de marketing, precum si imbunatatirea puterii brandului.

Prețul intreg al unui bilet la Marketing 3.0 este de 600 de euro fara TVA și include un abonament pe un an la Ziarul Financiar și Business Magazin, incepând cu 1 iulie 2012. In plus, aveti acces gratuit, timp de trei luni, la experința bancara Premium de la Raiffeisen Bank. Pentru un numar mai mare sau egal cu 5 bilete achizitionate in cadrul aceleiasi companii, se va aplica o reducere de pret de pâna la 20%, procent corespunzator numarului de bilete comandate. Membrii IAA, IAB, ARRP, RAC si studentii si absolventii ASEBUSS / EXEC-EDU beneficiaza de 10% reducere.

Marketing 3.0 atrage participanti din toate verticalele de business, cu o majoritate aproape de jumatate data de reprezentantii companiilor din FMCG si Farma, dupa cum rezulta din graficul urmator:

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro