Începând cu 6 iunie, magazinele Auchan Discount Calea Șagului din Timișoara și Auchan Discount Ploiești au devenit ATAC Hiper Discount by Auchan, formatul cu cele mai mici prețuri al rețelei ajungând astfel la 3 unități, după ce primul hipermarket ATAC a fost deschis la Brașov în aprilie. Sub sloganul „Jos cu prețurile!”, magazinele ATAC propun prețuri mici la scară generalizată, precum și un sistem de prețuri cu reducere în cascadă, pentru cantități mai mari, datorită optimizărilor de game și reducerii cheltuielilor de operare.
În cele două noi magazine ATAC Hiper Discount clienții au acces la peste 15.000 de produse, atât proaspete (brutărie, legume și fructe), cât și de băcănie, detergenți și produse de curățenie, produse cosmetice și de îngrijire, băuturi alcoolice, răcoritoare și produse nealimentare sezoniere și de primă necesitate, la prețuri foarte avantajoase.
Fiecare dintre cele două noi magazine dispune de o suprafață generoasă, de peste 7.000 mp, clienții având parte în continuare de confort și o experiență facilă la cumpărături. Noul format de hiper discount păstrează aleile largi, oferă un parcurs rapid clienților, o semnalizare vizibilă a categoriilor și un număr mare de case de marcat (atât case cu servicii de scanare și încasare asigurate de casierii Auchan, cât și case care pot fi operate în regim self check-out). În fiecare dintre noile magazine ATAC activează peste 100 de angajați, iar magazinele sunt deschise zilnic în intervalul 8:00-21:00.
Cum oferă ATAC prețuri mult mai bune în retailul local
Conceptul de hiper discount răspunde puterii de cumpărare a românilor, cu un sortiment variat format din 60% produse alimentare și 40% nealimentare, atât mărci și produse românești, branduri internaționale consacrate, cât și produse marcă proprie la un excelent raport calitate-preț. Prețurile sunt reduse ca urmare a unor investiții anterioare ce au vizat reducerea consumului de energie electrică, diminuarea spațiilor pentru vitrinele frigorifice, optimizarea proceselor logistice, precum și reducerea costurilor de transport și a investițiilor în decor și publicitate. Totodată, în ATAC, retailerul aprovizionează și manipulează produsele la palet și bax, utilizând un mobilier adaptat, prezintă game de produse esențiale, reduce consumabilele, ambalajele și spațiile de depozitare și negociază achiziția de cantități mari pentru prețuri mai bune.
„Prin ATAC, facem încă un pas important în misiunea noastră de a proteja puterea de cumpărare a clienților noștri - atât persoane fizice, cât și juridice, oferim prețuri și mai avantajoase, inclusiv prin politici de preț tip „cascadă”, prin care prețul unui produs scade pe măsură ce cantitatea achiziționată crește. Nucleul strategiei comerciale este de a susține cu adevărat puterea de cumpărare, oferind o soluție și mai eficientă de discount, unde toate economiile realizate sunt reinvestite în eforturile de a susține nivelul de preț promis. Volumele mărite vândute ne permit rotații mai bune și prețuri și mai mici, pentru a răspunde cel mai bine la nevoile consumatorilor”, a declarat Ioana Toșa, Director Vânzări Auchan Retail România.
În plus, clienții magazinelor ATAC au în continuare oportunitatea de a contribui în mod activ la protejarea mediului înconjurător având la dispoziție serviciul de colectare a uleiului alimentar uzat, Sistemul de Garanție – Returnare pentru colectarea ambalajelor tip PET, din aluminiu și sticlă, dar și raionul Zero Risipă unde produsele care se apropie de termenul de expirare au reduceri considerabile de preț.
Articol furnizat de KomuniK - Comunicate de presa
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro