București, 21 mai 2024: Carrefour România lansează, în premieră, un program național, unic în industrie, ca măsură de sprijin pentru clienți în contextul creșterii prețurilor, prin care oferă reduceri la peste 1200 de produse. Lansată sub denumirea „Minus la sută", măsura de preț este disponibilă în toate magazinele Carrefour de tip Hipermarket și Market din țară, precum și online, în platformele de livrare rapidă unde compania este prezentă. Inițiativa face parte din strategia retailerului de combatere a efectelor inflației asupra puterii de cumpărare a românilor, oferind acces la o gamă extinsă de produse la cel mai bun raport calitate-preț. Programul „Minus la sută" include reduceri de până la 20% la o gamă largă de peste 1200 de produse esențiale din 45 de categorii diferite: de la produse alimentare (mezeluri, lactate, brânzeturi, alimente congelate), precum și produse de bază și de băcănie, până la produse de igienă personală și pentru întreținerea casei. Printre acestea, se regăsesc atât sortimente din portofoliul de mărci proprii ale retailerului, cât și produse de brand internațional și național. Pentru a putea fi identificate ușor de către clienți, acestea vor fi semnalizate la raft prin mesajul „Produs cu preț redus”, iar prețurile afișate rămân neschimbate pentru minimum 3 luni.
„Suntem ancorați în contextul actual și receptivi la feedback-urile clienților. În acest sens, începând din luna mai, introducem un program de reduceri pe termen lung pentru clienții Carrefour, Minus la Sută. Astfel, oferim un sprijin real celor care ne vizitează, asigurându-i că vor găsi la rafturile magazinelor noastre produsele de care au nevoie zilnic, la prețuri accesibile. Minus la Sută reprezintă un răspuns concret la impactul fluctuațiilor economice recente, cu impact general în piață. Astfel, nu vorbim de o promoție tradițională, ci de o nouă componentă a platformei noastre de pricing gândită pentru a susține puterea de cumpărare a clienților într-un context de inflație, indiferent de cum aleg să cumpere de la noi: din magazinele hiper și market sau online. În calitate de companie centrată pe client, căutăm mereu soluții prin care să creăm conexiuni strânse cu clienții, oferindu-le încredere zi de zi”, a declarat Gilles Ballot, CEO Carrefour România.
Noutatea acestei măsuri constă în impactul pe termen mediu spre lung, întrucât reducerile vor fi aplicate în mod constant, nu doar pe o perioadă limitată, cu posibilitatea de extindere a valabilității programului în funcție de relevanța sa pentru clienți, pentru a le asigura stabilitate și predictibilitate în cheltuieli.
Pentru o experiență completă și rapidă la cumpărături, Carrefour extinde programul de reduceri și în platformele digitale de e-commerce. Astfel, clienții pot consulta lista cu produsele potrivite nevoilor lor și plasa comenzi online, atât prin platformele proprii Act For Good din aplicația Carrefour și site-ul carrefour.ro, cât și prin intermediul aplicațiilor partenere, BRINGO, Glovo și Tazz.
Alături de Minus la Sută, în magazinele retailerului se regăsesc campanii precum Top 100 Produse HIT, prin care sunt selectate săptămânal produsele cele mai iubite de către clienți și puse în vânzare la cele mai mici prețuri din retail, Bonul de Weekend, prin care clienții beneficiază de vouchere de cumpărături în zilele de weekend, și multe altele. Totodată, clienții fideli sunt obișnuiți cu promoțiile disponibile săptămânal în programul nostru de loialitate Act for Good
Articol furnizat de KomuniK - Comunicate de presa
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro