În pofida condițiilor dure de piață, 2021 a reprezentat un salt uriaș în evoluția companiei SmartWrap

20 ianuarie 2022

Pentru M&M Product/SmartWrap, producător și distribuitor de ambalaje flexibile inteligente, 2021 a fost anul rezilienței, al adaptării la noile condiții din piață. Cu resurse și eforturi foarte mari, SmartWrap a obținut rezultate bune în anul care s-a încheiat: modernizarea platformei de producție, finalizarea procesului de rebranding, menținerea profitabilității și creșterea cifrei de afaceri sunt doar câteva dintre realizările companiei.

Anul trecut a debutat cu o investiție de 350.000 Euro în modernizarea halei de producție de la Râșnov și 150.000 Euro în sisteme informatice, salariile angajaților noi în producție și în divizia de vânzări key account precum și în finalizarea procesului de relansare strategică, început în 2020 – lansarea noului site (https://www.smartwrap.ro/).

Provocările din piață s-au intensificat odată cu creșterea tot mai mare a prețurilor la materii prime (de la 800 Euro/tonă la 2.200 Euro), costuri mari de transport și întârzieri la livrare, care au generat deficit de marfă. Toate acestea au fost dublate de presiunea prețurilor care s-au schimbat foarte des, provocarea cea mai mare fiind ofertarea zilnică către clienți.

”După un an extrem de dificil, suntem bucuroși că am încheiat cu rezultate bune: veniturile au crescut cu peste 1 milion de euro, am menținut profitabilitatea, asta în condițiile creșterii cheltuielilor fixe cu modernizarea platformei de producție și noi angajați, a dublării prețurilor la materii prime și crizei disponibilității produselor; ne-am concentrat mai mult pe valoarea adăugată prin creșterea ponderii în business a produselor HP (High Performance) – de la 35% în 2019, am atins 51% în 2021, obiectivul nostru strategic pe termen lung. Cel mai mult ne bucură că nu am fost nevoiți să restructurăm personalul. Intrăm optimiști în 2022 și ne propunem să creștem echipa de vânzări, să lansăm concepte și produse noi în piață și să implementăm un model de business mai dinamic, orientat spre dezvoltarea portofoliului de clienți. Deja începem anul cu o noutate pentru clienții noștri – 6 pachete Smart pe care le vom implementa pentru atragerea de clienți noi și fidelizarea celor loiali”, Melinda Mureșan, fondator și Director General M&M Product/SmartWrap.

Compania a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de peste 7,5 mil. Euro, o creștere 18% față de 2020.

 

Despre M&M Product

M&M Product activează pe piața din România din 1994, deține o platformă la Râșnov (producție și depozit central) și operează în țară prin 5 puncte de lucru regionale: București, Cluj, Craiova, Bacău, Timișoara.

Compania are 2 divizii, producție și distribuție, și trei linii de business: Ambalaje flexibile Standard, Ambalaje flexibile High Perfromance (HP  și smart green) și Utilaje.

Cele 3 branduri al companiei sunt: optim, high performance, the smart green

M&M Product comercializează și brandurile unor furnizori strategici.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro