În ce măsură s-au schimbat ideea de brand şi brandingul în ultimii 10-20 de ani? Brandul înseamnă mult mai mult decât un logo sau un nume

7 aprilie 2025

Brandul, un termen împrumutat din limba engleză, apare în Dicţionarul Explicativ al Limbii Române definit ca „marcă de produs a unei firme renu­mite“. De-a lungul anilor, specialiştii din do­me­niu s-au străduit să ofere o definiţie uni­ver­sală pentru acest concept care a de­ve­nit tot mai im­portant în economia de piaţă.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "În ce măsură s-au schimbat ideea de brand şi brandingul în ultimii 10-20 de ani? Brandul înseamnă mult mai mult decât un logo sau un nume".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro