În căutarea brandului de ţară. Cum pot produsele tradiţionale româneşti din industria alimentară să devină cunoscute pe plan internaţional: „Trebuie să dezvoltăm cultura gastronomică locală“

27 ianuarie 2020

Produsele tradiţionale româneşti din industria alimentară sunt recunoscute şi foarte căutate deocamdată doar pe plan intern, însă treptat brânzeturile, dul­ciurile sau mezelurile locale ar putea să fie mult mai căutate de străini după exemplul parmezanului italienesc, al jamonului spaniol sau al brânzei franţuzeşti Camembert.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "În căutarea brandului de ţară. Cum pot produsele tradiţionale româneşti din industria alimentară să devină cunoscute pe plan internaţional: „Trebuie să dezvoltăm cultura gastronomică locală“".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro