Impactul rebrandingului unei companii bucureștene asupra comunității locale

13 martie 2020

O companie cu rădăcini puternice în mediul local poate avea un impact pozitiv major asupra comunității în care este activă atunci când implementează o schimbare de perspectivă. Rebrandingul este mai mult decât o actualizare a identității vizuale ci și o aliniere a a valorilor și a misiunii companiei la nevoile clienților existenți și potențiali din mediul local.

Este și cazul Carbogaz, un lanț de stații de distribuție a carburanților, activ în București și în zonele limitrofe care și-a propus o schimbare radicală de perspectivă, schimbare pe care a început să o implementeze în cursul anului trecut. Noua abordare se poate observa cu ochiul liber prin cele două noi stații deschise în 2019. Acestea ilustrează sugestiv direcția pe care urmează să meargă compania, respectiv, pe crearea unei experiențe complete pentru fiecare client.

Investiția în cele două noi stații a ajuns la 2.000.000 de euro, iar proiectele au fost construite în jurul ideei pregnante a strategiei de dezvoltare organică a companiei, respectiv „Unicitate prin Diversitate”. Astfel la 17 ani de la fondarea companiei, Carbogaz vine în fața comunității cu un nou look, o nouă strategie, dar și cu o actualizare calitativă a serviciilor pe care le propune.

Un alt aspect esențial care vine odată cu această schimbare de paradigmă este implicarea mult mai activă în comunitățile locale, dar și o intensificare a eforturilor pentru consolidarea echipei. Relațiile interne puternice și stimularea lucrului colaborativ îi stimulează pe oameni să devină proactivi, să găsească soluții creative la diferitele probleme cu care se confruntă, ceea ce duce la o creștere a performanței globale a companiei.

În același timp, Carbogaz s-a implicat într-o serie de acțiuni la nivel local care au vizat, în principal, încurajarea sportului la copii. În același timp, au fost susținute și cauze de mediu prin participarea unei echipe din cadrul Carbogaz la Maratonul Văcărești, eveniment care a vizat protejarea broaștei țestoase de apă, o specie care are nevoie de o protecție specială pentru a supraviețui.

„Proiectele de dezvoltare și execuție ale celor două noi stații au reprezentat provocări majore din toate punctele de vedere, atât financiar cât și din perspectiva resurselor de timp pe care a trebuit să le facem disponibile pentru a ne asigura că totul se va finaliza conform dorințelor și așteptărilor noastre. Ne-am dorit să ne extindem pentru a răspunde la cerințele pieței, dar nu am dorit ca acest pas în dezvoltarea noastră să se limiteze la deschiderea strictă a unor noi locații. Ne-am dorit și o schimbare sau mai degrabă, o actualizare a principiilor noastre, astfel încât să ne implicăm mai activ în viața comunității din care facem parte. Ne bucurăm că ultima parte a anului trecut a fost una foarte activă din aceste puncte de vedere și dorim ca și în acest an să ne implicăm cel puțin la fel de activ în cauze care ne reprezintă.” spune Diana Șerban, Director General Carbogaz.

Implicarea în cadrul comunității locale are un impact pozitiv care trebuie menținut prin eforturi constante, ceea ce și-a și planificat Carbogaz în următoarea perioadă.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro