Impactul pandemiei asupra businessului Inditex în România: Au crescut vânzările de pijamale şi lenjerie ale Oysho şi cele de decoraţiuni ale Zara Home. Toate celelalte mărci pe minus, în frunte cu Zara

16 iunie 2021

Grupul spaniol Inditex, proprietarul Zara şi al altor branduri mari de modă, şi-a redus vânzările din România anul trecut, în pandemie, cu 27%, până la 1,3 mld. lei.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Impactul pandemiei asupra businessului Inditex în România: Au crescut vânzările de pijamale şi lenjerie ale Oysho şi cele de decoraţiuni ale Zara Home. Toate celelalte mărci pe minus, în frunte cu Zara".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro