Retailerul de mobilă IKEA îşi propune să ajungă în al treilea sau al patrulea an de funcţionare pe piaţa românească, respectiv 2009-2010, la vânzări de 100 de milioane de euro, fără TVA, nivel considerat optim de companie. "Sperăm ca în al treilea sau al patrulea an de funcţionare vânzările să depăşească 100 de milioane de euro, fără TVA (circa 120 milioane de euro cu TVA - n.r.) în condiţiile operării unui singur magazin şi optimizării activităţii acestuia", a declarat, după o conferinţă de presă, retail manager al IKEA România, Cornel Oprişan.
Magazinul IKEA, administrat în sistem de franciză de firma Moaro Trading, a fost deschis în martie 2007 în centrul comercial Băneasa din Capitală. Unitatea a înregistrat în primul an de funcţionare o cifră de afaceri de 87 de milioane de euro.
Totodată, Oprişan a menţinut estimările de vânzări pentru anul fiscal septembrie 2007-august 2008 la 80 de milioane de euro, fără TVA (circa 95 de milioane de euro cu TVA)
Reprezentanţii Moaro au anunţat în ultimele luni că vor să deschidă în România cel mult opt magazine, dintre care două sau trei vor fi inaugurate în următorii 4-5 ani. Directorul IKEA nu a precizat nici de această dată amplasamentul viitorului magazin, aratând că parcurile de retail sunt în continuare spaţiile preferate de companie.
IKEA a lansat marţi noul catalog, valabil pentru perioada septembrie 2008-august 2009, care va fi distribuit în 950.000 de exemplare în Bucureşti şi în oraşele din jurul Capitalei.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro