ICEEFEST 2016. Realitatea augmentată şi cea virtuală schimbă interacţiunea dintre branduri şi clienţi

13 iunie 2016

Tehnologiiile de realitate aug­mentată („augmented reality“ - AR) şi realitate vir­tuală („virtual reality“ - VR) sunt în prezent cele mai fierbinţi subiecte din industria digitală, tot mai multe companii şi branduri din diferite domenii exploatând noi oportunităţi de business şi experi­mentând noi modalităţi de a inter­acţiona cu clienţii, au declarat participanţii de anul acesta la ICEEFEST, cel mai mare eveni­ment din industria digitală la nivelul regiunii.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "ICEEFEST 2016. Realitatea augmentată şi cea virtuală schimbă interacţiunea dintre branduri şi clienţi".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro