Hochland, care are două fabrici locale de brânzeturi, sparge pragul de vânzări de 100 mil. euro în 2020 şi se uită spre creştere în continuare. „Vrem să câştigăm volume suplimentare şi din export“

Hochland România, parte a grupului german cu acelaşi nume, cel mai mare jucător de pe piaţa de brânzeturi, are în desfăşurare investiţii în retehnologizare, linii de producţie mai performante, dar şi în echipamente noi, care să permită creşterea producţiei, pentru a-şi consolida poziţia de lider pe piaţă şi a mări cantitatea exportată.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Hochland, care are două fabrici locale de brânzeturi, sparge pragul de vânzări de 100 mil. euro în 2020 şi se uită spre creştere în continuare. „Vrem să câştigăm volume suplimentare şi din export“".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro