Unul dintre cele mai mari branduri globale de imbracaminte Hennes & Mauritz (H&M) a primit acordul final din partea autoritatilor indiene pentru a putea demara dezvoltarea unui lant de magazine in tara.
H&M planuieste sa investeasca in India in jur de 115,5 milioane USD si sa deschida 50 de magazine in mai multe orase din tara.
India a inceput sa se deschida catre investitorii straini din retail pentru a stimula cresterea economica, iar marca suedeza vrea sa exploateze mai departe potentialul pietei asiatice pentru a-si stimula in continuare cresterea. Strategia de extindere pe pietele din Asia a dat rezultate in cursul acestui an, fapt regasit si in rezultatele financiare din 2013. In trimestrul al treilea, profitul H&M a ajuns la 690 milioane USD, cu 22% mai mult decat in perioada similara a anului trecut.
Cresterea inregistreaza se datoreaza, in principal, vanzarilor in crestere sustinuta de pe pietele din Japonia si China.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro