H&M, al doilea mare lant de magazine de imbracaminte din Europa, a fost desemnat cel mai valoros brand de pe continent, devansand companii precum Carrefour, Ikea, Tesco sau M&S, potrivit clasamentului realizat de firma de consultanta Interbrand, dat ieri publicitatii, în rândul retailerilor europeni. Primele 10 branduri europene in topul Interbrand arata astfel: H&M, Carrefour, Ikea, Tesco, M&S, Zara, Aldi, Boots, El Corte si Auchan.
Brandul companiei suedeze H&M valorează 10,366 miliarde de euro, devansând cu mult ocupantul poziţiei a doua, grupul francez Carrefour, a cărui marcă a fost evaluată la 6,62 miliarde de euro. Ikea valorează 6,5 miliarde de euro, fiind urmat de companiile britanice Tesco şi Marks&Spencer, cu 5,5 milioane euro, respectiv 5,1 miliarde de euro.
Potrivit Interbrand, companiile care au operaţiuni solide de vânzări sub marcă proprie au un brand mai valoros. Astfel, trei dintre primele cinci companii din top - H&M, Ikea, precum şi Marks&Spencer - comercializează produse sub marcă proprie.
Citeste raportul integral aici
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro